مشک کلیم نے نوجوان ماڈلز کے خلاف ریمارکس پر ایمان علی پر کوڑے لگائے

مشک کلیم نے نوجوان ماڈلز کے خلاف ریمارکس پر ایمان علی پر کوڑے لگائے


ماڈل مشک کلیم نے پیر کو اداکارہ ایمان علی کو پاکستانی فیشن انڈسٹری کے موجودہ ماڈلز کے بارے میں دیئے جانے والے تاثرات پر تنقید کی۔

کہانی یہ ہے کہ ایمان حال ہی میں افتتاح عمر کے ساتھ انٹرویو کے لئے بیٹھا تھا اور ان کی گفتگو کے دوران ، ماڈل نے یہ بھی بتایا کہ ماڈل کے ذہین ہونا کتنا ضروری ہے۔


.اس کے تبصرے اور جس طرح سے اس نے نوجوان ماڈلز کے بارے میں بات کی وہ مشک کلیم کے ساتھ اچھی طرح سے نہیں بیٹھے۔

انسٹاگرام پر جاتے ہوئے ، نوجوان ماڈل نے ایمان کے بیان پر مایوسی کا اظہار کیا۔

اس نے جو کہا وہ یہ ہے:

"مجھے سمجھ نہیں آتی ہے کہ ایمان ایلی جیسی سینئر آرٹسٹ / ماڈل / اداکارہ ہماری صنعت کے موجودہ ماڈلز کے بارے میں اس طرح کا سنسنی خیز بیان کیسے دے سکتی ہیں۔ ان کے مطابق ، جو ماڈل ابھی ہماری انڈسٹری میں کام کر رہے ہیں ان کے پاس نہیں ہے۔ ' مناسب عمومی علم۔ میں حیران ہوں کہ جس کی میں تعریف کر رہا ہوں اور پلٹ رہا ہوں وہ اس طرح کا بیان دے گا۔

اس کا یہاں تک کہ کیا مطلب ہے جب وہ یہ کہتی ہے کہ ہم بول نہیں سکتے ، یا یہ کہ ہمیں عام معلومات نہیں ہیں۔ میں بالکل پریشان ہوں۔ انگریزی میں بات کرنے کی بات تو یہ ہماری مادری زبان نہیں ہے ، یہ دوسری زبان ہے کہ ہر کوئی ٹھیک طرح سے نہیں بول سکتا ، اور یہ ٹھیک ہے۔ تعلیم حاصل کرنا ایک اعزاز کی بات ہے۔ تو دوسری زبان سیکھنا ہے۔ اگرچہ آپ کہتے ہیں کہ آپ اشراف نہیں ہیں ، لیکن حقیقت یہ ہے کہ آپ ہیں۔ "


Comments

Popular posts from this blog

Two Lines Sad Urdu Poetry 3

سندھ آٹھویں جماعت کے طلباء کو بغیر کسی امتحان کے فروغ دے گا

Two Lines Sad Urdu Poetry, 2