نعمان اعجاز کہتے ہیں ، ہمایوں سعید ایک دن شاید اداکاری کا طریقہ سیکھیں

نعمان اعجاز کہتے ہیں ، ہمایوں سعید ایک دن شاید اداکاری کا طریقہ سیکھیں

سابقہ ​​اداکاروں کی اداکاری کی مہارت پر تبصرہ کرنے کے بعد پاکستان کے نامور ستارے ہمایوں سعید اور نعمان اعجاز ایک دوسرے کے لئے اپنے طنزیہ تبصرے پر سرخیاں بن رہے ہیں۔

واسے چودھری کے ساتھ براہ راست سیشن کے دوران ، اعجاز نے بن روئے اسٹار پر کھینچ لی تھی ، یہاں تک کہ وقت کے ساتھ ، وہ خود بھی منڈوانے کے قابل نہیں تھا۔

"وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ لوگ اپنے آپ کو جوڑتے ہیں ، لیکن ہمایوں ایسا کرنے کے قابل نہیں تھا۔ اعجاز نے کہا تھا ، لیکن مجھے یقین ہے کہ اگر وہ محنت سے کام جاری رکھے ہوئے ہے ، تو پھر کسی بھی دن اتفاقی طور پر وہ کام کرنا سیکھ سکتا ہے۔

چودھری اعجاز سے پوچھتے ہوئے عدنان صدیقی کو لانے والے بینٹر میں شامل ہوئے ، اعجاز سے پوچھا کہ ان کے کیا خیالات ہیں۔

اعجاز نے جواب دیا ، "اوہ وہ ہمایوں کا پیروکار ہے ، لیکن اگر خدا نے اس کی عمر میں اس کو مقبولیت اور کامیابی سے ہمکنار کیا ہے ، تو میرا اندازہ ہے کہ اب کبھی دیر نہیں ہوگی۔"

طنزیہ تبصرے پر تالیاں بجاتے ہوئے ، فہد مصطفیٰ کے شو میں حالیہ پیشی کے دوران سعید کا وہ وقت واپس آگیا جب اعجاز نے اپنے سیریل میں اپنے والد کے کردار پر مضمون لکھا تھا۔

انہوں نے جواب دیا ، "نعمان اعجاز نے میرے پہلے سیریل میں میرے والد کا کردار ادا کیا تھا اور اب بھی وہ میری والد کی اداکاری میری اگلی فلم میں کریں گے۔"

Comments

Popular posts from this blog

Two Lines Sad Urdu Poetry 3

سندھ آٹھویں جماعت کے طلباء کو بغیر کسی امتحان کے فروغ دے گا

Two Lines Sad Urdu Poetry, 2